Vratka

I přes veškerou snahu vybrat si ten správný výrobek zjistíte, že neodpovídá vaším představám? Může se stát. Máte možnost ho vrátit bez udání důvodů v zákonné lhůtě 14 dní od data jeho převzetí. To platí samozřejmě také pro výrobky převzaté osobně na výdejním místě. Peněžní prostředky vám budou vráceny na uvedený bankovní účet nejpozději do 14 dní od sepsání protokolu vratky. Z provozních důvodů není možné vyplatit peněžní prostředky za vrácené zboží hotově.

Vrátit zboží můžete těmito způsoby:

 

Vrácení na prodejně

Vrácený výrobek můžete přinést na naši prodejnu na adresu:

TĚSMAT CZ s.r.o.
Zašovská 778
757 01  Valašské Meziříčí

Společně s výrobkem si přineste prodejní doklad. Pracovník pobočky s vámi výrobek zkontroluje (funkčnost, úplnost, obal) a sepíšete PROTOKOL VRATKY (pdf). Poté nejpozději do 14 dnů zajistíme vrácení peněžních prostředků na vámi sdělený bankovní účet.

 

Vrácení poštou

Pokud nelze jinak, můžete nám zboží zaslat na adresu:

TĚSMAT CZ s.r.o.
Zašovská 71
757 01  Valašské Meziříčí

Postupujte takto:

  • Vytiskněte si a vyplňte  PROTOKOL VRATKY (.pdf).
  • Údaje potřené k vyplnění vratky najdete na prodejním dokladu
  • Uveďte zboží do původního stavu. Pouze v takovém případě vám vrátíme původní cenu.
  • Zboží zabalte tak aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Nezapomeňte přibalit podepsaný protokol vratky.
  • Pošlete na výše uvedenou adresu

NIKDY NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ ZPĚT NA DOBÍRKU. V TAKOVÉMTO PŘÍPADĚ NEBUDE ZÁSILKA Z NAŠÍ STRANY AKCEPTOVÁNA A NEBUDE PŘEBRÁNA.

 

 Pokud je zboží nefunkční

 Pokud přestal váš výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení, nemusíte jej reklamovat, stačí zboží vrátit v rámci odstoupení od kupní smlouvy. Vrátit zboží můžete těmito způsoby:

Vrácení na prodejně

Vrácený výrobek můžete přinést na naši prodejnu na adresu:

TĚSMAT CZ s.r.o.
Zašovská 778
757 01  Valašské Meziříčí

Společně s výrobkem si přineste prodejní doklad. Pracovník pobočky s vámi výrobek zkontroluje (funkčnost, úplnost, obal) a sepíšete PROTOKOL VRATKY. Poté nejpozději do 14 dnů zajistíme vrácení peněžních prostředků na vámi sdělený bankovní účet.

 

Vrácení poštou

Pokud nelze jinak, můžete nám zboží zaslat na adresu:

TĚSMAT CZ s.r.o.
Zašovská 71
757 01  Valašské Meziříčí

Postupujte takto:

  • Vytiskněte si a vyplňte PROTOKOL VRATKY (.pdf).
  • Údaje potřené k vyplnění vratky najdete na prodejním dokladu
  • Uveďte zboží do původního stavu. Pouze v takovém případě vám vrátíme původní cenu.
  • Zboží zabalte tak aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Nezapomeňte přibalit podepsaný protokol vratky.
  • Pošlete na výše uvedenou adresu

NIKDY NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ ZPĚT NA DOBÍRKU. V TAKOVÉMTO PŘÍPADĚ NEBUDE ZÁSILKA Z NAŠÍ STRANY AKCEPTOVÁNA A NEBUDE PŘEBRÁNA.

 

 Pokud je zboží poškozeno při doručení

 Pokud jste rozbalili zásilku a zjistili, že zboží je poškozené, byť je obal neporušený, informujte co nejdříve buďto přepravce nebo naši společnost ideálně do 24 hodin.

Informujte dopravce

 

Ozvěte se nám

Zákaznická linka +420 571 655 900, každý pracovní den od 6:30 do  16:00
nebo na reklamace@tesmat.cz
 

 Pokud je zboží zaměněno

Vrátit zboží můžete těmito způsoby:Může se stát, byť je to velmi nepravděpodobné, že vám přišlo jiné zboží než to, které jste si objednali. Za tuto skutečnost se velmi omlouváme. Neustálé zlepšujeme své vnitřní procesy, aby se toto nedělo. Bohužel občas se stane. Nesprávný výrobek můžete vrátit, peníze vám samozřejmě vrátíme. U nadrozměrných položek kontaktujte prosím naší zákaznickou linku, abychom vám zajistili nejvhodnější dopravu.

 

Vrácení na prodejně

Vrácený výrobek můžete přinést na naši prodejnu na adresu:

TĚSMAT CZ s.r.o.
Zašovská 778
757 01  Valašské Meziříčí

Společně s výrobkem si přineste prodejní doklad. Pracovník pobočky s vámi výrobek zkontroluje (funkčnost, úplnost, obal) a sepíšete PROTOKOL VRATKY. Poté nejpozději do 14 dnů zajistíme vrácení peněžních prostředků na vámi sdělený bankovní účet.

 

Vrácení poštou

Pokud nelze jinak, můžete nám zboží zaslat na adresu:

TĚSMAT CZ s.r.o.
Zašovská 71
757 01  Valašské Meziříčí

Postupujte takto:

  • Vytiskněte si a vyplňte  PROTOKOL VRATKY (.pdf).
  • Údaje potřené k vyplnění vratky najdete na prodejním dokladu
  • Uveďte zboží do původního stavu. Pouze v takovém případě vám vrátíme původní cenu.
  • Zboží zabalte tak aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Nezapomeňte přibalit podepsaný protokol vratky.
  • Pošlete na výše uvedenou adresu

NIKDY NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ ZPĚT NA DOBÍRKU. V TAKOVÉMTO PŘÍPADĚ NEBUDE ZÁSILKA Z NAŠÍ STRANY AKCEPTOVÁNA A NEBUDE PŘEBRÁNA.

 

Pokud je zásilka nekompletní

Může se stát, byť je to velmi nepravděpodobné, že vám přišla zásilka nekompletní. Velice nás toto mrzí. Prosíme kontaktujte nás co nejdříve. Celou situaci prověříme a navrhneme řešení.

Ozvěte se nám

Zákaznická linka +420 571 655 900, každý pracovní den od 6:30 do 15:30
nebo na reklamace@tesmat.cz